Termékek Menü
0

3 alváspozíció 3 egészségügyi problémára

Nem mindegy, hogyan alszol - javíthatsz és ronthatsz is a helyzeten!
 
szépségápolás, természetes kozmetikumok, egészséges bőr, arcápolási rutin, fiatal bőr, natúrkozmetikum, ránctalanító krém, hidratáló krém, ráncfeltöltő, feszesítő, lifting, száraz bőr, anti-aging, alvás, egészséges alvás, helia-d, alvásprobléma, alváspozíció,
Előfordul, hogy gyakran elalszod a nyakad, vagy fájó háttal és vállal ébredsz? Akkor nem biztos, hogy jó pozícióban alszol. Mutatjuk, hogyan kellene, hogy frissen és kipihenten kelhess fel!

Nyakfájdalom

Ha gyakran fáj a nyakad, akkor a legjobb testhelyzet az, ha háton alszol úgy, hogy egy párna a fejed alatt, egy-egy másik pedig a két karod alatt van. Elsőre bonyolultnak hangzik, de azért megoldható. Ha az oldaladon szeretsz inkább aludni, akkor ne legyen túl magas. A hason alvást inkább hanyagold, de ha csak így megy, a lehető legvékonyabb párnával tedd.

8 trükk a jobb alvásért - Így csináld!

Fájó vállak

Ebben az esetben is a legjobb háton aludni egy vékony párnán úgy, hogy egy másik párnát a hasadra teszel és átöleled. Így a vállaid kényelmesen lesznek majd. Amikor inkább az oldaladon alszol, húzd fel a térdeid és tegyél közéjük egy kisebb párnát.
 

Hátfájdalom

Ha háton szeretsz aludni, akkor tegyél a fejed, a derekad és a térdeid alá is párnákat, ezzel szépen egyenesben tarthatod a gerinced. Oldalra fordulva húzd fel a térdeid és kispárnával tedd kényelmessé a testhelyzetet. 

+ 1 Amikor nem tudsz elaludni

Akkor ne úgy olvass például még az ágyban, hogy felülsz, hanem inkább már fekvő pozícióban. Így a tested hamarabb bekapcsol és kényelmesebb is neki így. Hangulatfényekkel világíts és lefekvés előtt egy-két órával már ne nagyon egyél.

Végre aludnál egy jót? Íme 6 trükk az alvásproblémákra

Tartalomhoz tartozó címkék: blog