Termékek Menü
0

5 reggeli szokás, aminek a következménye hízás lehet

Egy ideje már fogyókúrázol és sportolsz, mégsem történik semmi? Lehet, hogy megtaláltuk az okát!

szépségápolás, természetes kozmetikumok, egészséges bőr, arcápolási rutin, fiatal bőr, natúrkozmetikum, narancsbőr, stria, fogyás, reggel, helia-d, elhízás, rossz szokás, reggeli szokás,

Előfordul, hogy mindent megteszünk azért, hogy karcsúbb legyen az a derék és sportosabbá váljon megjelenésünk - egy idő után azonban mégsem történik semmi. Hiába felejtetted el ugyanis a nasikat és tolod a teremben minden nap, ha reggel valamit elrontasz. Összegyűjtöttük azokat a reggeli szokásokat, melyek hízáshoz is vezethetnek.

1. Túl sokáig alszol

A kevés alvás azért nem jó, mert a szervezet kortizolt termel, amitől éhes leszel. A túl sok alvás pedig azért káros, mert növelheti a testtömeg-indexet. Hosszú távon ne aludj mindig 10 óráknál is többet, inkább maradj meg az egészséges 7-8 óránál.

10 étkezési tipp, amit fogadj meg ha fogyni akarsz

2. Sötétben készülődsz

Amikor reggel csak kikecmeregsz az ágól és vaksötétben szeded össze magad, nehezen indul be az anyagcseréd, mert a tested azt hiszi, még aludni kéne. Ahogy ébren vagy, kapcsold fel legalább a villanyt, vagy húzd fel a redőnyt és akár nyisd ki az ablakokat. Ettől gyorsabban beindul a szervezet, és a felesleges anyagokat is gyorsabban bontja le.

3. Nem ágyazol be

A kutatások azt mutatják, hogy akik reggel beágyaznak, azok rendezett ágyba fekszenek este, amitől sokkal jobbat lehet aludni. És mint azt tudjuk, a pihentető alvás fél egészség, ami az egész testedre jó hatással van.

szépségápolás, természetes kozmetikumok, egészséges bőr, arcápolási rutin, fiatal bőr, natúrkozmetikum,  narancsbőr, stria, fogyás, reggel, helia-d

4. Nem állsz rá a mérlegre

Fogyókúra alatt fontos, hogy minden nap figyeld a súlyodat, így fogod csak tudni, hol is tartasz. Amikor elkezdesz ezzel nem foglalkozni, elhagyhatod magad és észrevétlen visszaszedheted azokat a kilókat, amiket odáig leadtál. Ráadásul a reggeli mérés mutatja meg igazi súlyodat.

5. Túl keveset reggelizel

Ha kihagyod a reggelit, vagy csak pár falatot eszel gyorsan, azzal nem segítesz a diétádon. Legalább 600 kalóriányi, fehérjében gazdag ételt egyél, ezzel elég energiád lesz és nem is kezdesz el már délelőtt nassolni.

8 tényleg működő fogyókúrás tipp

Tartalomhoz tartozó címkék: blog