Termékek Menü
0

Végre aludnál egy jót? Íme 6 trükk az alvásproblémákra

Rossz alvó vagy? Segítünk!

Nem mindig és nem mindenkinek megy olyan jól az alvás, mint azoknak a szerencséseknek, akik képesek egy szusszal végigaludni az éjszakát. Ha az előbbi csoportba tartozol, hoztunk egy kis segítséget ahhoz, hogyan aludhatsz te is végre egy jót!

1. Ha az elalvás nem megy

Az alvás előtti 30 percben már ne egyél semmit és az azt megelőző 7 órában már kávét és koffeines teát se fogyassz, maximum álmosítót. Tedd el a telefonodat, ne tartasd fenn a figyelmed ilyenkor már és reggelente mozogj egy kicsit. Furának tűnhet, de működik!

2. Ha a horkolásod ébreszt fel

Hogy elkerüld a horkolást, feküdj az oldaladra úgy, hogy a kezeid a fejed alatt vannak, miközben alszol. Emellett fújj sós permetet az orrodba lefekvés előtt és ne igyál alkoholt az alvás előtti órákban.

3. Ha fáj a nyakad

Cseréld le a párnádat legalább kétévente egyszer. Így megelőzheted, hogy az eldeformálódott párnától fájjon a nyakad.



4. Ha gyakran felébredsz

Ne igyál alkohol az alvást megelőző pár órában és arra is figyelj, hogy a hálószoba hőmérséklete éjjel sose legyen több 20-22 foknál, de inkább ennél kevesebb legyen.

5. Ha a válladat alszod el rendszeresen

Akkor aludj háton úgy, hogy közben magadhoz ölelsz egy párnát - ez segíteni fog!

6. Ha a hátad fáj alvás közben

Ilyenkor mindig hason fekve próbálj aludni úgy, hogy a csípőd alá teszel egy kisebb párnát. Így elkerülheted a hátfájást.

Tartalomhoz tartozó címkék: blog