Termékek Menü
0

8 trükk a jobb alvásért - Így csináld!

Eleged van abból, hogy folyamatosan fáradtan ébredsz fel, mintha nem is aludtál volna? Segítünk!

A legtöbb ember csak nagyjából 6 órát alszik hétköznaponként, és azt is úgy teszi, hogy nem tudja rendesen kipihenni magát. Pedig már a mennyiség sem elég ahhoz, hogy a legjobbat hozhasd ki magadból, így ha csak ennyire van időd, legalább a minőségen kellene javítani. Olyan trükköket lestünk el Arianna Huffingtontól, melyek segítségével pihentetőbb lehet az alvás!

1. Kerüld a túl intenzív ételeket

Alvás előtt pár órával már ne egyél fűszeres ételeket, de az a legjobb, ha alvás előtt 2-3 órával már egyáltalán nem eszel. Kerüld ugyanakkor ebben az időszakban az alkoholos, cukros italokat, kávét. Helyettük fogyassz kamillateát, meleg tejet, vagy kókusztejet.

2. Hagyd a telefonod egy másik szobában.

Harminc perccel alvás előtt már tedd el a telefonodat, leginkább egy másik szobába, és innentől csak olvass e-bookot vagy hagyományos könyvet, teljesen mindegy - a lényeg, hogy a telefon fénye és állandóan felvillanó információi ne stimulálják az éberségedet.

3. Hűvösebb háló

Sose legyen a hálószobád hőmérséklete túl magas, mert abban nem tudsz jól aludni. Az optimális olyan 20-21 fok, ennél ne tekerd feljebb a fűtést éjszakára.



4. Pizsamában aludj

Ne feküdj le aludni abban, amiben nappal is voltál. Ez összezavarja az agyadat, ami azt hiheti, továbbra is aktív szeretnél lenni. Szerezz be megfelelő alvós ruhákat, amiket csak arra használsz.

5. Fürödj egyet alvás előtt

Akár forró fürdő vagy rövidebb tusolás, mindkettő segít ellazulni alvás előtt. Felejtsd el a napi gondokat, engedd el őket és így bújj a takaró alá!

6. Meditáció

Ha a fürdő nem lenne elég ellazulni, vesd be a meditációt. Keress olyan egyszerű technikát, ami nálad is beválik és söpörj le mindent, ami zavart a nap folyamán. Alvás közben nem szabad foglalkozni velük!



7. Szundi napközben

Ha napközben nagyon fáradt vagy és van rá lehetőséged, nyugodtan szundíts egyet, ám sose aludj el mélyen. Ezzel fenn tudod tartani a figyelmedet, viszont nem zavarsz bele az alvási ciklusba.

8. Figyeld az alvásod

Sokféle kütyü és alkalmazás létezik arra, hogy pontosan figyeljék, hogyan és mennyire mélyen alszol, mennyire működik a folyamat. Érdemes kipróbálnod, hiszen könnyebben fogod tudni, mikor jársz jó úton!

Tartalomhoz tartozó címkék: blog
Főoldali termékajánló

Sejtmegújító
Nappali krém

A ránctalanító hatású argán őssejt a bőrfelszín
legmélyebb rétegébe, az irharétegbe
is képes bejutni.

Bővebben

Micellás Sminklemosó Víz
Gyengéden tisztítja és ápolja az arc bőrét.
Bővebben

Regenero Korpásodás elleni sampon
Hatékonyan tisztítja meg
fejbőrt a korpától, segít megakadályozni a
korpa újbóli kialakulását.

Bővebben

Kiszállítás 8000Ft fölött

INGYENES KISZÁLLÍTÁS
8000 FT FÖLÖTTI VÁSÁRLÁS ESETÉN!