Termékek Menü
0

8 tényleg működő fogyókúrás tipp

Érdemes őket kipróbálni!

1. Ne vond meg magadtól azt, ami nagyon szeretsz

Ha imádsz és kívánsz egy ételt, ne vond meg magadtól, mert folyamatosan csak vágyni fogsz rá és helyette más apróságokat fogsz nassolni. Inkább edd meg azt a hamburgert.

2. Étkezz tisztán

A clean eating nagyon egészséges, hiszen természetes, teljes értékű tápanyagokat viszel be a szervezetedbe. Törekedj mindig erre, nagyon hálás lesz a tested, ha kerülőd az adalékanyagokkal, tartósítószerekkel teli dolgokat.

3. A görög joghurt jó barát

Amikor tejfölre lenne szükséged, inkább használj helyette görög joghurtot. De add ezt a finomságot salátákhoz, tésztaszószokhoz, bármihez, amihez tényleg illik. Teli van csodás fehérjékkel és még az íze is nagyszerű!

4. Okos nassolni való

Ha snackekről, nassolni valókról van szó, azokból is válaszd az egészségeset. Olyan termékeket, melyekben egyszerre van sok természetes fehérje, szénhidrát és rostok. Ezzel energiát adsz a szervezetednek anélkül, hogy felesleges sóval, cukorral, zsírral telítenéd.

5. Szénhidrát reggelire

Nem érdemes teljesen száműzni étrendedből a szénhidrátot, elég, ha okosan fogyasztod. Reggelire például érdemes magasabb szénhidrát tartalmú ételeket enni, hiszen energiát biztosítanak és a szénhidrátnak van ideje elégni a nap folyamán.

6. Több fűszer, kevesebb szósz

Amikor szószokkal öntöd nyakon az ételeket, rengeteg felesleges kalóriát pakolsz rájuk, pláne amikor tejszínes alapról van szó. Pedig az ízesítést meg lehet oldani kevesebbel is bőven, főleg, ha rendesen fűszerezel. 

7. Kávé és tea cukor nélkül

Nehéz lépésnek tűnik, de cukor nélkül még az ízük is jobban kijön. Ha pedig mindenképp szükséged van édességre, használj édesítő szereket.

8. Mindig adj egy kis zöldet az ételhez

Lehet az egy kis maradék spenót tegnapról, vagy egy plusz saláta az ebédhez. Mindig legyen zöldség az ételed mellett. Ettől ugyanis nő a tápérték és az emésztés is könnyebb.

Tartalomhoz tartozó címkék: blog