Termékek Menü
0

9 dolog, ami fitten tartja Blake Lively-t

Kinyomoztuk az atletikus színésznő titkait!

A második gyermekével várandós színésznő a két terheség között leforgatta a nyár legizgalmasabbnak tűnő thrillerét. A zátony című filmben Blake szinte végig bikinit, illetve szörfruhát visel, így a szokásos bombánál is bombább formába kellett kerülnie. Utánanéztünk, hogy csinálta!

1. Jól kezdi a napot

Minden reggel egy pohár vízzel indít, utána pedig készít magának egy kókuszzsíron sült rántottát, friss zöldségekkel, vagy gluténmentes zabpelyhet gyümölccsel, néha mindkettőt, attól függ, éppen mennyire éhes.

2. Folyamatosan figyel arra, hogy mire van szüksége a testének

Nem szigorú szabályok szerint étkezik, hanem figyelembe veszi, mit kíván és mennyit. Soha nem eszi túl magát, mert több kisebb étkezéssel egyenletes vércukorszintet tart.

3. Saját magára főz

Blake híres arról, hogy szeret főzni, ami azért is szerencsés, mert pontosan tudja, mi kerül a tányérjába, férjével, Ryan Reynoldsszal imádnak termelői piacra járni.

4. Jó minőségű, tápláló ételeket fogyaszt

Vagyis organikus, proteinben, friss gyümölcsben és zöldségben gazdag ételeket választ. No és persze lassan égő szénhidrátokat, mint az édes burgonya, és egészséges zsírokat, mint a kókuszolaj, az avokádóban lévő zsírok és az organikus vaj.

5. Betartja a 80/20 szabályt

Vagyis a hét étkezéseinek 80%-ában nagyon egészségesen étkezik, de a maradék 20-ban azt eszik, amit csak akar. Alkoholt ugyan nem iszik, de imádja a sajtos tésztát, a pizzát és a csokit.

6. Felemelte az edzések számát

A korábbi heti 1-2 edzésről 5-6-ra váltott: bemelegítés után hétfőn és csütörtökönként a felsőtestét dolgozta meg, kedden és pénteken az alsótestét, szerdán medencében úszott, szombaton pedig kar- és vállizomerősítő kiegészítő edzéseket végzett.

7. Következetesen és kiegyensúlyozottan edz

Az 30-75 perces edzések mindig ugyanazzal a bemelegítéssel kezdődnek: szivacshengeres gyakorlatokkal, melyet 5-7 perces mobility edzés követ, aztán pedig 3-5 sorozat mindenféle ugrálós, dobálós, és emelős gyakorlatból. Az edzője, Don Saladino szerint ezek a gyakorlatok megemelik a testhőmérsékletet és atletikussá teszik a testet.

8. Minimum tíz percet edz minden nap

Ha nincs ideje hosszabb edzésre, is felpattan tíz percre az elliptikus trénerre, így sosem lassul le az anyagcseréje.

9. Jó a kapcsolata az edzőjével

Saladino azt nyilatkozta, hogy Blake soha nem kérdőjelezi meg az utasításait, cserébe viszont ő sem hajszolja túl a színésznőt, figyelembe veszi, ha például egész éjszaka nem aludt a kisbabája miatt és olyankor nem követel tőle annyira sokat. Kulcsfontosságúnak tartja a körülményekhez való igazodást.

Tartalomhoz tartozó címkék: blog