A legjobb vegetáriánus fehérjeforrások

A húsokon túl is van élet!


Europress

Az egyik leggyakrabban hangoztatott ellenérv a vegetarianizmussal kapcsolatban az alacsony proteinbevitel, pedig kis odafigyeléssel könnyen kielégíthető a napi fehérjeszükséglet. Íme a legnagyobb proteinbombák listája:

(Az értékek 100 g adagra értendőek.)

Szójabab: 36g

És még miért jó: az ultramagas fehérjetartalom mellett ásványianyagokban és vitaminokban is gazdag. Rosttartalma segíti az emésztést, 100 gramm pedig fedezi a napi vasszükséglet 30%-át.

Tökmag: 19 g

És még miért jó: Cinktartalma támogatja az immunrendszert, a benne található magnézium pedig jót tesz a csontoknak, ráadásul antioxidánsokban is bővelkedik, ami például a betegségek megelőzésében játszik fontos szerepet.

Csicseriborsó: 19 g

És még miért jó: Ha szükséged lenne még egy indokra, hogy hummuszt egyél: a benne található rostok segítik az emésztést és az egészséges koleszterinszint elérését.

Mogyoróvajkrém: 25 g

És még miért jó: Mértékkel fogyasztva egészséges zsírokat juttathatsz vele a szervezetedbe és kiváló káliumforrás, ami a vérnyomás szinten tartásában is szerepet játszik.

Lencse: 9 g

És még miért jó: Az egyik legjobb vegetáriánus vasforrás és diétázóknak is jó választás magas rosttartalma miatt.

Összehasonlításképp: 100 g darált marhahús 26, 100 g kolbász 12, 100 g hekk 18, 100 g csirkecomb pedig 24 gramm fehérjét tartalmaz.

Tartalomhoz tartozó címkék: blog
Főoldali termékajánló

Sejtmegújító
Nappali krém

A ránctalanító hatású argán őssejt a bőrfelszín
legmélyebb rétegébe, az irharétegbe
is képes bejutni.

Bővebben

Micellás Sminklemosó Víz
Gyengéden tisztítja és ápolja az arc bőrét.
Bővebben

Regenero Korpásodás elleni sampon
Hatékonyan tisztítja meg
fejbőrt a korpától, segít megakadályozni a
korpa újbóli kialakulását.

Bővebben

Kiszállítás 8000Ft fölött

INGYENES KISZÁLLÍTÁS
8000 FT FÖLÖTTI VÁSÁRLÁS ESETÉN!