Termékek Menü
0

A tökéletes szundi aranyszabályai

Egy rövid napközbeni alvás óriási löketet adhat a szervezetednek, de ha nem vigyázol, össze is zavarhatja az éjszakádat. Tippjeink segítségével azonban profi módon űzheted a szundítást!

1. Legyen rövid!

Valahol 20-40 perc között van a tökéletes időtartam, ennél semmiképp se legyen több, mert akkor belépsz a mélyalvás fázisába, amit megszakítani már egyáltalán nem pihentető. Ráadásul nehezebben tudsz elaludni vagy nyugtalanabbul alszol majd éjszaka.

2. Elégedj meg egy nap eggyel!

Kettő vagy több szundítás már nagy valósíznűséggel befolyásolja az éjszakai alvásodat is, ha mégis annyira fáradtnak érzed magad, hogy több nappali szundira vágysz, lehet, hogy érdemes beszélned egy orvossal, a kóros fáradékonyság különböző betegségek tünete lehet.


Az akció június 14-ig tart.

3. Állíts be ébresztőt!

Gyorsabban alszol el és relaxáltabb leszel, ha tudod, hogy nem alszod át a délutánt. Attól függően, hogy mennyi időd van, beállíthatod 40-45 perccel későbbre, így benne lesz még az a pár perc is, amíg elalszol, de nem léped túl a kritikus határt.

4. írd le!

Vezess alvásnaplót arról, hogy mikor mennyi szundit iktattál be, és utána este mennyit és hogy aludtál. Sokkal könnyebb így felismerni egy mintát és kiszúrni, ha valamit rosszul csinálsz.

5. Koradélutánra iktasd be!

Délután háromra fejezd be a szundit, különben túl közel esik már az esti alváshoz.

Kép: Europress

Tartalomhoz tartozó címkék: blog