Termékek Menü
0

Éjjel hatékonyabb az edzés vagy hajnalban?

Most lehull a lepel: megpróbáljuk megfejteni, mikor érdemes inkább edzeni.

szépségápolás, természetes kozmetikumok, egészséges bőr, arcápolási rutin, fiatal bőr, natúrkozmetikum, narancsbőr, stria, edzés, egészség, helia-d, edzés reggel vagy este,

Akik napi 8 órában dolgoznak vagy munkakezdés előtt reggel, vagy utána, akár éjjel tudják beilleszteni a napi edzést. De melyik a jobb? Egyáltalán lehet káros bármelyik? Igazából a válasz egyszerű: nem. Mindkettő ugyanolyan hatékony lehet, ha a bioritmusodnak megfelelően alakítod az edzéseket az időbeosztásodhoz.

Ezeket teszik a gyönyörű bőrű nők edzés előtt és után

Alex Zimmerman fitneszguru szerint a legfontosabb aspektus, amire az edzés idejének meghatározásakor figyelni kell az a személyes bioritmus, hiszen ez befolyásolja, hogyan reagálunk a környezeti változásokra, hogyan alakul a keringésünk, kiválasztásunk és mikor érezzük magunkat fáradtan vagy energikusnak. Ha egy ember inkább reggel van igazán elemében, szóval pacsirta típus, akkor sokkal jobban fog neki esni a reggeli edzés, míg az esti kínszenvedés. Ugyanezért egy bagoly típusú embernek az éjjel is megfelelő lehet a mozgásra, sőt. Ők ugyanis kevésbé érzik magukat lemerültnek egy hossz nap után.

szépségápolás, természetes kozmetikumok, egészséges bőr, arcápolási rutin, fiatal bőr, natúrkozmetikum, narancsbőr, stria, edzés, egészség, helia-d, edzés reggel vagy este,

Így úszhatod meg a hajmosást edzés után

Hogyan döntsd el, melyik időszakot válaszd?

Egyrészt fontos, hogy vizsgáld meg magad abból a szempontból, mikor érzed magad igazán elemedben. Ugyanis ekkor fogsz tudni olyan edzést végezni, ami valóban értékes a szervezeted számára. Emellett azt is érdemes megnézni, hogy egyáltalán mikor tudod az edzésre szánt időt bepasszintani a napirendedbe. Ebbe pedig azt is számold bele, amíg egyáltalán eljutsz a teremig, haza vagy a futópályára. Ha ez csak munka után lehetséges, akkor nem nagyon van más választás, viszont amikor nagyon fáradt vagy, inkább hagyd ki a napi adagot. 

Alakíts ki magadnak egy rutint, így akár este, akár reggel sportolsz, könnyebben betartod majd a napirendet és az edzéseket is. Akár pakold be más előző nap az edzőcuccod, hogy tuti elindulj majd a terembe. Arra figyelj még, hogy ha este edzel, túl későn már ne fogj bele, pár órát ugyanis hagyni kell az edzés vége és az alvás között, hogy nyugodtan tudj majd pihenni.

4 bőrprobléma, amit az edzés okozhat

Tartalomhoz tartozó címkék: blog