Szállítási információk

                       Általános tudnivalók, feltételek 

Regisztráció
Az oldalak böngészéséhez nem szükséges regisztrálnia magát, de ha rendelést kíván leadni, előzőleg - egyszeri alkalommal - a regisztráció kitöltése szükséges. 
A regisztrációval a Vevő egyidejűleg elismeri azt is, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeinket ismeri és magára nézve azt kötelezőnek tekinti és elfogadja.
A Felek között elektronikus úton létrejött szerződés ráutaló magatartás formájában jognyilatkozatnak minősül. A szerződés dokumentumai a Vevő vételi ajánlata (rendelés) és a Szolgáltató visszaigazolása.
A hibás, vagy hiányos adatokkal való regisztrációt minden esetben érvénytelennek tekintjük.

Árak
Oldalainkon található termékek árai bruttó árak, tartalmazzák az általános forgalmi adót és csak a csomagküldésben (online rendelés esetén) érvényesek.

 

                         Rendelés - visszaigazolás

Rendelés menete

1.     Böngészés a termékek között és kosárba rakás: A kiválasztott terméket a „Kosárba” gombra kattintva teheti a kosárba. A kosár gombra kattintás után a kiválasztott cikk bekerül a "Kosárba" A "Kosár tartalma" oldalon a darabszám megadásával módosítható bármikor a mennyiség. A termékek közötti böngészés során minden esetben eltárolódnak a további Kosárba tett termékek. 

2.     Szállítási mód kiválasztása: A teljes megrendelés összeállítása után a "Kosár" oldalon ki kell választani a kívánt szállítási módot. Választható lehetőségek: 

Pick Pack Pont
A Pick Pack Pont egy olyan alternatív futárszolgálat, mely csomagszállítást vállal az ország közel 130 városában megtalálható, több mint 400 Pick Pack Pont valamelyikében, ahol Ön személyesen is átveheti a webshopunkban megrendelt termékeket. 
A Pick Pack Ponton történő átvétel esetén a szállítási díj 990 Ft.
A további részleteket a Pick Pack-os szállításról itt olvashatja.

Futárral történő szállítás
A megrendelt termékek szállítását postai utánvéttel is kérheti. Ebben az esetben a szállítást a DPD Hungária Kft végzi, a regisztrációkor megadott szállítási címre. Ha ettől eltérő címre kéri a szállítást, kérjük jelezze a Megjegyzés rovatban, a rendelés feladásakor. 
A futárszolgálattal történő kiszállítás díja Magyarország területén 990 Ft.
8000 Ft feletti rendelés esetén a magyarországi kiszállítás díját átvállaljuk Öntől

Személyes átvétel
A megrendelt termékeket átveheti irodánkban kollégánkkal előzetesen egyeztetett időpontban: Helia-D Kft. 1036 Budapest, Nagyszombat utca 1/A. IV. emelet 1. hétköznapokon 9-16 óra között. Személyes átvétel esetén a fizetés kizárólag készpénzzel történhet. Bankkártyát nem áll módunkban elfogadni. A személyes átvétel ingyenes

Külföldre erről az oldalról nem áll módunkban szállítani. Ehhez a www.helia-d.hu/en oldalt tudja használni. 

3.     Rendelés véglegesítése: A Szállítási lehetőség kiválasztása után a "Rendben" gombra klikkelve következő összefoglaló táblázatban láthatja a megrendelt tételek nevét, darabszámát és forint ellenértékét, a szállítás díját és a teljes fizetendő összeget. Ha a szállítási módok közül a Pick Pack Pontos átvételt választotta, itt kell kiválasztania az Önnek legalkalmasabb Pick Pack Pontos átvevőhelyet: először válasszon megyét, majd válasszon várost, majd ezek után jelölje ki az átvevőhelyet is. Mielőtt feladná a megrendelését a Megjegyzés ablakba írhat információt ami a megrendelés átvétele szempontjából fontos lehet a webshop kezelőjének. Pl. csak 1 hét múlva tudja átvenni a csomagot, vagy más címre kéri a kiszállítást, stb.

Ha minden adatot rendben levőnek talált, akkor a "Rendben" gombra klikkelve tudja feladni a megrendelést. Ha bármit módosítani szeretne, akkor a "Mégsem" gombra klikkelve visszajuthat a "Kosár" oldalba, ahol bármilyen adatot módosíthat.

4.     Rendelés befogadása: Amint a rendelést feladta, néhány percen belül, a regisztrációkor megadott e-mail címre rendszerünk automatikus üzenetet küld, amely tartalmazza a rendelés minden adatát és az Ön adatait is. Ezt az e-mailt a saját érdekében őrizze meg vagy nyomtassa ki. Ez az automatikus üzenet tartalmazni fog egy Rendelés nyilvántartási számot, amely ezt a rendelést egyértelműen azonosítani fogja. Erre a számra fog a webshop kezelője a rendelés visszaigazolásakor vagy esetleges elutasításakor hivatkozni.

Rendelés visszaigazolása vagy elutasítása

A feladott megrendelést a webshop kezelője a megrendeléstől számított max. 1 munkanapon belül elbírálja. Amennyiben hibátlan és teljesíthető a rendelés, akkor Ön a Rendelés nyilvántartási számra hivatkozva "Megrendelés elfogadása" tárgyú e-mailt fog kapni a webshop kezelőjétől. Ha valamilyen okból a megrendelés hibás vagy nem teljesíthető, akkor Ön "Megrendelés elutasítása" tárgyú levelet fog kapni. Ezeket a leveleket a webshop kezelője küldi, így, ha bármilyen okból szeretne kapcsolatba lépni a kezelővel, a küldő e-mail címén elérheti őt.

A termékek szállítási határideje a rendelés visszaigazolásától számítva 3-5 munkanap.

A szerződés hatálya
A szerződés a rendelés érvényesítésével, megerősítésével léphet hatályba, ha hibamentesen regisztrált a vásárló és az kiszállítással zárul le.
A szerződés semmisnek tekinthető akkor, ha a regisztráció hiányos adatokat tartalmaz. A visszaélések elkerülése érdekében fenntartjuk magunknak a jogot, hogy csak feltételekhez kötve (pl. előzetes fizetés), vagy ne szolgáljuk ki azon vásárlókat, akik nem tartják be a vásárlási szerződésben foglaltakat.

Felelősségvállalás
A hibás teljesítésért teljes felelősséget vállalunk! A csomagoláskor kétszeresen ellenőrizzük a számlán szereplő és a csomagba kerülő termékeket.

Az áru ellenértékét a termék postai úton történő visszaküldése esetén legkésőbb a megérkezést követő 15 munkanapon belül visszautaljuk a vevő által megadott bankszámlaszámra, vagy postai úton adjuk fel. Az Eladó kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék (eredeti számlával és/vagy okmányokkal) visszaszolgáltatása esetén köteles a termékek ellenértékét a Vásárló részére megtéríteni. Az Eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. A termékek visszajuttatásának költsége a vevőt terheli.

Adatainak védelme
Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tároljuk. Adatainak kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.

Ügyfélszolgálat
Ha kérdése lenne, tájékoztatásra van szüksége, vagy reklamálna, kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat. Az ügyfélszolgálattal való kapcsolatfelvételhez írjon a helia@helia-d.hu e-mail címre vagy hívjon minket a következő telefonszámon: 00 36 1 261 0296.

Főoldali termékajánló

Sejtmegújító
Nappali krém

A ránctalanító hatású argán őssejt a bőrfelszín
legmélyebb rétegébe, az irharétegbe
is képes bejutni.

Bővebben

Micellás Sminklemosó Víz
Gyengéden tisztítja és ápolja az arc bőrét.
Bővebben

Regenero Korpásodás elleni sampon
Hatékonyan tisztítja meg
fejbőrt a korpától, segít megakadályozni a
korpa újbóli kialakulását.

Bővebben

Kiszállítás 8000Ft fölött

INGYENES KISZÁLLÍTÁS
8000 FT FÖLÖTTI VÁSÁRLÁS ESETÉN!