Termékek Menü
0

Így edd tisztábbra a bőrödet

A bőrödnek is fontos, milyen ételeket fogyasztasz!

Ha olyan sokféle krémmel, arclemosóval vagy szérummal kényeztetjük a bőrünket, és ügyelünk a tisztaságára, akkor miért nem foglalkozunk azzal is, hogy az ételekkel bevitt tápanyagok milyen hatással vannak rá? Nagyon nem mindegy ugyanis, hogy mely ételekből fogyasztunk sokat. Összegyűjtöttük, mely ételekkel eheted gyönyörűre a bőrödet!

1. Eper, citrusfélék, pirospaprika és brokkoli

Ezek az ételek finomítják, selymessé teszik a bőr textúráját. Legfőbb előnyük, hogy sok C-vitamint tartalmaznak, ami belülről teszi ragyogóvá és ellenállóvá bőrünket. Próbálj belőlük fogyasztani az étkezéseidhez.

2. Napraforgómag és mandula

Ez a két összetevő a napvédelemben segíti a bőrt. Sokkal ellenállóbbá teszik a védelmét, mert teli vannak E-vitaminnal. Ez a vitamin a bőr felső rétegeiben tud felgyűlni, ahol a sejtek szerkezetét erősíti és hidratáltságát is biztosítja. Két kanál napraforgómag, és pár szem mandula naponta már megteszi!



3. Sötét narancssárga és piros és leveles zöldségek

Ezek a zöldségek nagyon bővelkednek béta karotinokban, melyeket a szervezet A-vitaminná tud alakítani. Azért fontos, hogy ebből sok legyen, mert szintén a bőr védekező képességét tudja erősíteni. Egy pohárnyit egyél ezekből a zöldségekből a főétkezések mellé.

4. Lazac és dió

A ráncok megjelenését tudod késleltetni azzal, ha sok lazacot és diót fogyasztasz, melyekben sok omega-3 zsírsav van. Ez nyugtatja a bőrt és ezzel elősegíti a kollagén termelődését. Próbálj minél többször lazacot, de legalább tengeri halakat enni!

5. Fekete csokoládé

A legalább 70%-os kakaótartalommal bíró csokoládék már nagyon jót tesznek a bőrnek, a kakaóban található flavonoidok ugyanis enyhítik a ráncokat, és segítenek megőrizni a bőr rugalmasságát. Bár a csokoládé sok kalóriát tartalmaz, azért érdemes magadat kényeztetni vele!

Tartalomhoz tartozó címkék: blog