Termékek Menü
0

Legyen feszes a hátad!

Az egyik legelhanyagoltabb izomcsoport, foglalkozz vele egy kicsit és látványos lesz a különbség!

1) A kardió fontos

Egy új kutatás be is bizonyította, hogy ha hetente ötször egy teljes órán keresztül végzel kardiómozgást, nagyon gyorsan látható lesz a változás, és nem csak a hátadon lévő felesleget dobhatod le!

2) Erősítsd!

Feküdj hasra, nyújtsd ki a kezed a fejed mellet, és emelgesd egyszerre a lábaddal. A megszokott edzésedet tuningold fel ezzel a gyakorlattal, és máris sokat tettél a csodás hátsó-dekoltázsért!

3) Jóga, jóga, jóga

Az erősítés és kardiózás mellett hasznos a jóga is, hiszen kecsessé teszi az egész testedet és fantasztikusan formálja a hátizmaidat is!

4) Ne felejtsd ki a hidratálásból

Próbáld ki a Helia-D bőrfeszesítő testápolóját, a benne lévő Firming komplex valamint jojobaolaj érzékelhetően feszesebbé teszik a bőrt.

5) Zsírégető ételek

Fogyassz rendszeresen csilis ételeket, lazacot, kölest, grépfrútot, és magvakat. Ezek segítenek abban, hogy minél hamarabb eltűnjenek a fodrocskák a hátadról.

Tartalomhoz tartozó címkék: blog