Termékek Menü
0

Pörgesd fel magad a téli depresszió ellen: itt van pár tuti tipp!

Még kávéra sem lesz szükség!

Nem egyszerű a szürke és hideg időben aktívan teljesíteni a munkában úgy, hogy közben még otthon is maradjon energiád lazítani vagy szórakozni. Összegyűjtöttünk pér egyszerű és könnyen kivitelezhető tippet arra, hogyan pörgetheted fel magad, így még a téli depressziót is elkerülheted!

1. Keress valami pirosat

Mindig tarts a munkahelyi íróasztalodon egy erősen piros dolgot (lehet az virágcsokor, plüssfigura, egy irattartó, bármi), és amikor kezdesz nagyon dekoncentrált és álmos lenni, nézz rá pár pillanatig. A szakértők szerint ugyanis ez a szín segít rendezni a figyelmet.

2. Rágózz

Persze ne állandóan, de amikor már kezdesz lemerülni, vegyél be egy cukormentes rágót. Kutatások bizonyítják, hogy ettől gyorsabban felélénkülsz, ami ki is tart egy ideig.

3. Gyors szundi

Ha el tudsz valahova vonulni gyorsan, hol nyugodtan ledőlhetsz, tedd is meg! Csak 15 perc szunyókálás is elég lehet ahhoz, hogy újra teljes erőbedobással végezd a dolgod. Ez az esti buli előtt is jól jöhet!



4. Mozogj

Lehet, hogy az idő nem nagyon vesz rá a mozgásra, de sose legyél sokáig egy helyben. Az is jó, ha óránként egyszer felállsz és sétálsz egyed, vagy nyújtózol egy nagyot. De ha van erre helyed, akkor pár jógamozdulatot is végezhetsz.

5. Húzd ki magad

Ha görnyedten ülsz, sokkal hamarabb elfáradsz és el is unod magad. Helyette inkább húzd ki magad és ülj úgy, ezzel sokkal kevesebb energiát vesztesz feleslegesen és egészségesebb is.

6. Menj ki a szabadba

Persze nem szereted a hideget, de akkor is vedd rá magad, hogy sétálj egyet odakint. Vagy legalább menj ki az erkélyre! A friss levegő jót tesz, a hideg pedig felfrissít.

7. Nézz meg egy vicces YouTube videót

Ha már nagyon elkedvetlenednél, keresd fel kedvenc YouTube csatornádat és nézz meg egy extrán vicces videót. A nevetéstől felpezsdül az elméd és a vérkeringésed is - tiszta haszon!



8. Vedd lejjebb a fűtést

Lehet, hogy jó a meleg szobában, de a túl magas hőmérséklet fárasztó és egy idő után szédítő is lehet. Tekerd lejjebb egy kicsit, máris felébredsz majd.

9. Egyél mandulát

Ezek a kis magvak elképesztően sok energiát rejtenek amellett, hogy finomak is. Ezt tárazd be inkább nasinak, és ha fáradnál, egyél belőle pár szemet.

10. Táncolj, mint Beyoncé

Elég csak 5 perc, meg egy jó dal és egy jó tánc, és olyan éber leszel, mintha csak akkor keltél volna ki az ágyból és még endorfin is termelődik azonnal. Mondjuk Beyoncé jöhet?

Tartalomhoz tartozó címkék: blog