Termékek Menü
0

Úgy is nassolhatsz, hogy közben fogysz! Csak ezeket tartsd be!

Nehéz elhinni, de tényleg így van!

A nassolás nem feltétlen rossz dolog, ha ésszel csinálod. Sőt, még egészséges is lehet és rendeget vitamint és tápanyagot pótolhatsz vele, és a fogyást is elősegítheted. Mutatjuk, hogyan csináld okosan!

1. Egyél három-négyóránként

Amikor diétázol, akkor is nagyon fontos, hogy három vagy négyóránként egyél valamit, hogy a vércukorszinted rendben legyen. A nassolás ilyenkor nagy segítség lehet, hiszen egészséges snackekkel tudod pótolni az energiát. Reggelizz a felkelés utáni első 30 percben, majd tarts még két főétkezést, a köztes időben pedig nassolj! Ezzel elkerülheted, hogy pánikszerűen elkezdj habzsolni, amikor már nagyon éhes vagy.

2. Egészséges tápanyagbevitel

Amikor azon vagy, hogy csökkentsd a súlyod, sokszor nem tudsz elegendő tápanyagot bevinni a szervezetedbe pusztán a főétkezésekkel. Ezért egy olyan mixet állíts össze nassolnivalókból, melyek megadják a szükséges olajokat, rostokat és fehérjéket. Ugyanakkor bónuszként vitaminokat is tudsz velük pótolni, ha szükséges.

3. Találd meg a megfelelő nasikat

Nem mindegy viszont, hogy mit nassolsz. Kerüld a túl cukros, vagy túl sós változatokat és olajban kisütött dolgokat. Sokszor az a legjobb, ha magad készíted el a nasit tápláló natúr magvakból, szárított gyümölcsökből, friss zöldségekből. Ezeket tápanyagok szerint úgy mixelheted, ahogy a diétád igényli.



4. Legyen a nassolás az első!

Amikor itt az ideje, hogy egyél egy kicsit, a a nassolás legyen az első. Ne dolgozz, vagy beszélgess közben, koncentrálj csak erre és adj magadnak egy időt, amikor csak magaddal foglalkozol egy kicsit. Ettől nem habzsolsz majd ész nélkül és koncentrálod is a nassolást ahelyett, hogy folyamatosan csipegetnél.

5. Szuper nasik a hétköznapokra

Hogy milyen az egészséges nasi? Íme három példa! Egy adag görög joghurt fél csésze fagyasztott málnával, vagy egy kis sajt fél csésze friss szőlővel, esetleg egy pohárnyi párolt zöldbab. Elsőre furcsának tűnhetnek, de rengeteg energiát adnak!

Tartalomhoz tartozó címkék: blog