Új jelszó kérése
 

GYAKORI KÉRDÉSEK

1) Hogyan regisztrálhatok?

Kattintson a jobb felső menüsorban található "BELÉPÉS" vagy "PROFIL"  menüpontra és a megjelenő "ÚJ VÁSÁRLÓ?" ablakban kattintson a "REGISZTRÁCIÓ" gombra, majd töltse ki a megjelenő űrlapot!

2) Egyszer már regisztráltam, de nem tudok belépni. Mi lehet ennek az oka?

Ennek több oka is lehetséges:

- 2018. szeptember 05-11. között rendszerátállást hajtottunk végre. Megoldás: Regisztráljon újra!

- Elírta a jelszót. Megoldás: Ellenőrizze, hogy a kisbetű-nagybetű váltó nem maradt-e bekapcsolva a billentyűzetén! Telefonján - ha van ilyen lehetőség - kapcsolja be a jelszó megjelenítést, hogy ellenőrizni tudja a begépelt karaktersorozatot!

- Rosszul emlékszik a jelszóra. Megoldás: Kérjen új jelszót a megjelenő ablakban az "ÚJ JELSZÓ KÉRÉSE" gomb megnyomásával!

- Elírta az e-mail címét a belépési kísérlet során. Megoldás: Ellenőrizze a bevitt e-mail címet. (Gyakori hiba pl. a gmail.hu a gmail.com helyett.)

- Elírta az e-mail címét a regisztráció során. Megoldás: Gondoljon vissza arra, hogy a regisztráció vagy a megrendelés során kapott-e levelet tőlünk! Ha nem kapott, akkor majdnem biztosan rosszul adta meg az e-mail címét a regisztráció során. Ebben az esetben forduljon a Vevőszolgálathoz!

- Másik e-mail címmel regisztrált. Megoldás: Ha több e-mail címmel is rendelkezik, akkor próbálja ki valamelyik másikat!

 

3) Kértem új jelszót, de nem kaptam semmit. Mi lehet ennek az oka?

Ennek több oka is lehetséges:

- Rossz e-mail címre kérte az új jelszót.

- Tele van a levelező fiókja és nem tud több levelet fogadni. Megoldás: Töröljön le régebbi leveleket!

- A jelszót tartalmazó levél a "spam" mappába, vagy a promóciós mappába került. Megoldás: Nézze át a spam vagy promóciós mappákat (levelező rendszertől függően). A számlát tartalmazó levelet tegye át innen a levelező rendszer beérkező leveleket tartalmazó mappájába. Mivel a levelezőrendszerek többsége "tanuló rendszer" 1-2 alkalom után erre már nem lesz szükség.

- Elírta az e-mail címét a regisztráció során. Megoldás: Gondoljon vissza arra, hogy a regisztráció vagy a megrendelés során kapott-e levelet tőlünk! Ha nem kapott, akkor majdnem biztosan rosszul adta meg az e-mail címét a regisztráció során. Ebben az esetben forduljon a Vevőszolgálathoz!

 

4) Leadtam egy rendelést, de semmilyen értesítést, vagy visszaigazolást nem kaptam. Hogyan lehetséges ez?

Ennek több oka is lehetséges:

- Tele van a levelező fiókja és nem tud több levelet fogadni. Megoldás: Töröljön le régebbi leveleket!

- Az értesítés a "spam" mappába, vagy a promóciós mappába került. Megoldás: Nézze át a spam vagy promóciós mappákat (levelező rendszertől függően). A leveleinket tegye át innen a levelező rendszer beérkező leveleket tartalmazó mappájába. Mivel a levelezőrendszerek többsége "tanuló rendszer" 1-2 alkalom után erre már nem lesz szükség.

- Elírta az e-mail címét a regisztráció során. Ebben az esetben forduljon a Vevőszolgálathoz!

5) Kuponkódot kaptam. Hogyan tudom érvényesíteni?

A kuponkódot a kosár oldalon a MEGRENDELÉS gomb felett a "Kuponkód megadása" mezőben kell megadni pontosan úgy, ahogy az az akciós leírásban szerepel (kis- és nagybetűk is számítanak). Ezek után a "pipa" gombra kattintva kell érvényesíteni. Az érvényesítés után a kosárban lévő értékből automatikusan levonódik a kupon által igénybevehető kedvezmény.

Amennyiben a kuponkódot a kosár oldalon elfelejtette megadni, akkor még lehetősége van a 2. lépésben - a szállítási és fizetési mód kiválasztása után - az oldal alján lévő mezőbe beírni.

Felhívjuk a figyelmét, hogy a megrendelés számlázása automatikusan történik, ezért a megjegyzés rovatba beírt kuponkódot NEM áll módunkban elfogadni! Ebben az esetben a megrendelést töröljük.

 

6) Mikor igazolják vissza a megrendelésem?

A megrendeléseket akkor igazoljuk vissza, amikor a feldolgozás során megbizonyosodtunk afelől, hogy van elegendő termék raktáron és a kiszállításhoz is rendelkezünk minden szükséges információval. A visszaigazolás a megrendelés beérkezésétől számított 24 órán belül megtörténik abban az esetben, ha az azonnal teljesíthető. A 24 óra munkanapokra vonatkoztatva értendő.

A rendelés leadását követően küldött automatikus e-mail NEM VISSZAIGAZOLÁS, hanem csak egy értesítés arról, hogy a rendelés leadása sikeres volt és a rendszer rögzítette azt.

 

7) Mennyi idő múlva kapom meg a csomagot?

A csomagot a megrendelés visszaigazolásának napján adjuk át az Ön által választott szállító partnernek. A szállító partner a csomag átadásától számított 24 órán belül kiszállítja az az Ön által megadott címre vagy kiválasztott csomagpontra, ill. automatába. A 24 óra munkanapokra vonatkoztatva értendő. A csomag várható érkezéséről, illetve a csomagponton (automatából) való átvétel lehetőségéről a kiszállító partner e-mailben értesítést küld.

Felhívjuk a figyelmét, hogy amennyiben az e-mail címét nem jól adta meg a regisztráció során, akkor a kiszállításról való értesítések sem tudnak eljutni Önhöz!

 

8) Miért nincs számla a csomagban?

A rendelések gyorsabb feldolgozhatóságának érdekében a számlát e-mailben - kinyomtatható formában - küldjük el a regisztráció során megadott e-mail címre a csomag összekészítésének napján. Amennyiben nem találja az e-mail fiókjában, akkor nézze át a spam vagy promóciós mappákat (levelező rendszertől függően). A számlát tartalmazó levelet tegye át innen a levelező rendszer beérkező leveleket tartalmazó mappájába. Mivel a levelezőrendszerek többsége "tanuló rendszer" 1-2 alkalom után erre már nem lesz szükség.

Webáruház készítés