GYAKORI KÉRDÉSEK

1) Hogyan regisztrálhatok?

Kattintson a jobb felső menüsorban található "BELÉPÉS" vagy "PROFIL"  menüpontra és a megjelenő "ÚJ VÁSÁRLÓ?" ablakban kattintson a "REGISZTRÁCIÓ" gombra, majd töltse ki a megjelenő űrlapot!

2) Egyszer már regisztráltam, de nem tudok belépni. Mi lehet ennek az oka?

Ennek több oka is lehetséges:

- 2018. szeptember 05-11. között rendszerátállást hajtottunk végre. Megoldás: Regisztráljon újra!

- Elírta a jelszót. Megoldás: Ellenőrizze, hogy a kisbetű-nagybetű váltó nem maradt-e bekapcsolva a billentyűzetén! Telefonján - ha van ilyen lehetőség - kapcsolja be a jelszó megjelenítést, hogy ellenőrizni tudja a begépelt karaktersorozatot!

- Rosszul emlékszik a jelszóra. Megoldás: Kérjen új jelszót a megjelenő ablakban az "ÚJ JELSZÓ KÉRÉSE" gomb megnyomásával!

- Elírta az e-mail címét a belépési kísérlet során. Megoldás: Ellenőrizze a bevitt e-mail címet. (Gyakori hiba pl. a gmail.hu a gmail.com helyett.)

- Elírta az e-mail címét a regisztráció során. Megoldás: Gondoljon vissza arra, hogy a regisztráció vagy a megrendelés során kapott-e levelet tőlünk! Ha nem kapott, akkor majdnem biztosan rosszul adta meg az e-mail címét a regisztráció során. Ebben az esetben forduljon a Vevőszolgálathoz!

- Másik e-mail címmel regisztrált. Megoldás: Ha több e-mail címmel is rendelkezik, akkor próbálja ki valamelyik másikat!

 

3) Kértem új jelszót, de nem kaptam semmit. Mi lehet ennek az oka?

Ennek több oka is lehetséges:

- Rossz e-mail címre kérte az új jelszót.

- Tele van a levelező fiókja és nem tud több levelet fogadni. Megoldás: Töröljön le régebbi leveleket!

- A jelszót tartalmazó levél a "spam" mappába, vagy a promóciós mappába került. Megoldás: Nézze át a spam vagy promóciós mappákat (levelező rendszertől függően). A számlát tartalmazó levelet tegye át innen a levelező rendszer beérkező leveleket tartalmazó mappájába. Mivel a levelezőrendszerek többsége "tanuló rendszer" 1-2 alkalom után erre már nem lesz szükség.

- Elírta az e-mail címét a regisztráció során. Megoldás: Gondoljon vissza arra, hogy a regisztráció vagy a megrendelés során kapott-e levelet tőlünk! Ha nem kapott, akkor majdnem biztosan rosszul adta meg az e-mail címét a regisztráció során. Ebben az esetben forduljon a Vevőszolgálathoz!

 

4) Leadtam egy rendelést, de semmilyen értesítést, vagy visszaigazolást nem kaptam. Hogyan lehetséges ez?

Ennek több oka is lehetséges:

- Tele van a levelező fiókja és nem tud több levelet fogadni. Megoldás: Töröljön le régebbi leveleket!

- Az értesítés a "spam" mappába, vagy a promóciós mappába került. Megoldás: Nézze át a spam vagy promóciós mappákat (levelező rendszertől függően). A leveleinket tegye át innen a levelező rendszer beérkező leveleket tartalmazó mappájába. Mivel a levelezőrendszerek többsége "tanuló rendszer" 1-2 alkalom után erre már nem lesz szükség.

- Elírta az e-mail címét a regisztráció során. Ebben az esetben forduljon a Vevőszolgálathoz!

5) Kuponkódot kaptam. Hogyan tudom érvényesíteni?

A kuponkódot a kosár oldalon a MEGRENDELÉS gomb felett a "Kuponkód megadása" mezőben kell megadni pontosan úgy, ahogy az az akciós leírásban szerepel (kis- és nagybetűk is számítanak). Ezek után a "pipa" gombra kattintva kell érvényesíteni. Az érvényesítés után a kosárban lévő értékből automatikusan levonódik a kupon által igénybevehető kedvezmény.

Amennyiben a kuponkódot a kosár oldalon elfelejtette megadni, akkor még lehetősége van a 2. lépésben - a szállítási és fizetési mód kiválasztása után - az oldal alján lévő mezőbe beírni.

Felhívjuk a figyelmét, hogy a megrendelés számlázása automatikusan történik, ezért a megjegyzés rovatba beírt kuponkódot NEM áll módunkban elfogadni! Ebben az esetben a megrendelést töröljük.

 

6) Mikor igazolják vissza a megrendelésem?

A megrendeléseket akkor igazoljuk vissza, amikor a feldolgozás során megbizonyosodtunk afelől, hogy van elegendő termék raktáron és a kiszállításhoz is rendelkezünk minden szükséges információval. A visszaigazolás a megrendelés beérkezésétől számított 24 órán belül megtörténik abban az esetben, ha az azonnal teljesíthető. A 24 óra munkanapokra vonatkoztatva értendő.

A rendelés leadását követően küldött automatikus e-mail NEM VISSZAIGAZOLÁS, hanem csak egy értesítés arról, hogy a rendelés leadása sikeres volt és a rendszer rögzítette azt.

 

7) Mennyi idő múlva kapom meg a csomagot?

A csomagot a megrendelés visszaigazolásának napján adjuk át az Ön által választott szállító partnernek. A csomag átadásától számított szállítási időket a szállítási módoknál találja meg: SZÁLLÍTÁS

Amennyiben a csomagok kiszállításában bármilyen átmeneti probléma, vagy késedelem merülne fel, arról a webáruház több pontján külön figyelmeztetést helyezünk el, mint például a kosár oldalon felül, a Szállítás oldalon felül, a Belépés oldalon felül.

 

8) Miért nincs számla a csomagban?

A rendelések gyorsabb feldolgozhatóságának érdekében a számlát e-mailben - kinyomtatható formában - küldjük el a regisztráció során megadott e-mail címre a csomag összekészítésének napján. Amennyiben nem találja az e-mail fiókjában, akkor nézze át a spam vagy promóciós mappákat (levelező rendszertől függően). A számlát tartalmazó levelet tegye át innen a levelező rendszer beérkező leveleket tartalmazó mappájába. Mivel a levelezőrendszerek többsége "tanuló rendszer" 1-2 alkalom után erre már nem lesz szükség.

 

9) Sérült a csomag, amit a futár hozott, vagy sérült terméket találtam a csomagban. Mit tegyek?

Felhívjuk a figyelmét, arra, hogy a termékek, illetve azok csomagolásának sérülésére vonatkozó reklamációt kizárólag a termékekről és a teljes külső csomagolásról készített fényképek elküldésével fogadunk el, a helia@helia-d.hu e-mail címen.

A Futárszolgálattól sérült csomagot csak kárjegyzőkönyv felvétele mellett vegyen át és a csomagot a kibontás előtt és után fényképezze le! Kárjegyzőkönyv felvétele nélkül reklamációt NEM fogadunk el csomagból hiányzó vagy a szállítás során megsérült termékekkel kapcsolatban!

Amennyiben a csomag olyan súlyosan sérült, hogy a csomag tartalmához hozzá lehet férni, akkor egyáltalán NE vegye át az, hanem utasítsa vissza az átvételt és haladéktalanul értesítsen minket!

10) Mi az az Online Pénztárca és hogyan működik?

Az Online Pénztárca az onlinepenztarca.hu által üzemeltetett online "fizető eszköz". Vásárlásainál 10 000 Ft-onként 500 Ft-ot tud kedvezmény formájában igénybevenni Online Pénztárcából mindazon webáruházakban, ahol azt elfogadják, így a Helia-D Webáruházban is.

Az Online Pénztárcát csak akkor tudja használni a Helia-D Webáruházban, hogyha ugyanazzal az e-mail címmel történt a webáruházi regisztráció és az Online Pénztárca igénylés!

Az Online Pénztárca nem használható - és nem is jelenik meg a rendelés során -, amikor más kuponkedvezményt vesz igénybe.

Hogyan kerül pénz az Onlne Pénztárcájába: Az elfogadó webáruházak a vásárlásai során különböző ősszegekkel ajándékozzák meg az Online Pénztárca tulajdonosokat.

shopalike.hu arradar.hu