GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan regisztrálhatok?

Kattintson a jobb felső menüsorban található "BELÉPÉS" vagy "PROFIL"  menüpontra és a megjelenő "ÚJ VÁSÁRLÓ?" ablakban kattintson a "REGISZTRÁCIÓ" gombra, majd töltse ki a megjelenő űrlapot!

Egyszer már regisztráltam, de nem tudok belépni. Mi lehet ennek az oka?

Ennek több oka is lehetséges:

1. Elírta a jelszót. Megoldás: Ellenőrizze, hogy a kisbetű-nagybetű váltó nem maradt-e bekapcsolva a billentyűzetén! Telefonjánon - ha van ilyen lehetőség - kapcsolja be a jelszó megjelenítést, hogy ellenőrizni tudja a begépelt karaktersorozatot!

2. Rosszul emlékszik a jelszóra. Megoldás: Kérjen új jelszót a megjelenő ablakban az "ÚJ JELSZÓ KÉRÉSE" gomb megnyomásával!

3. Elírta az e-mail címét a belépési kísérlet során. Megoldás: Ellenőrizze a bevitt e-mail címet. (Gyakori hiba pl. a gmail.hu a gmail.com helyett.)

4. Elírta az e-mail címét a regisztráció során. Megoldás: Gondoljon vissza arra, hogy a regisztráció vagy a megrendelés során kapott-e levelet tőlünk! Ha nem kapott, akkor majdnem biztosan rosszul adta meg az e-mail címét a regisztráció során. Ebben az esetben forduljon a Vevőszolgálathoz!

5. Másik e-mail címmel regisztrált. Megoldás: Ha több e-mail címmel is rendelkezik, akkor próbálja ki valamelyik másikat!

 

Kértem új jelszót, de nem kaptam semmit. Mi lehet ennek az oka?

Ennek több oka is lehetséges:

1. Rossz e-mail címre kérte az új jelszót.

2. Tele van a levelező fiókja és nem tud több levelet fogadni. Megoldás: Töröljön le régebbi leveleket!

3. A jelszót tartalmazó levél a "spam" mappába, vagy a promóciós mappába került. Megoldás: Nézze át a spam vagy promóciós mappákat (levelező rendszertől függően). A számlát tartalmazó levelet tegye át innen a levelező rendszer beérkező leveleket tartalmazó mappájába. Mivel a levelezőrendszerek többsége "tanuló rendszer" 1-2 alkalom után erre már nem lesz szükség.

3. Elírta az e-mail címét a regisztráció során. Megoldás: Gondoljon vissza arra, hogy a regisztráció vagy a megrendelés során kapott-e levelet tőlünk! Ha nem kapott, akkor majdnem biztosan rosszul adta meg az e-mail címét a regisztráció során. Ebben az esetben forduljon a Vevőszolgálathoz!

 

Leadtam egy rendelést, de semmilyen értesítést, vagy visszaigazolást nem kaptam. Hogyan lehetséges ez?

Ennek több oka is lehetséges:

1. Tele van a levelező fiókja és nem tud több levelet fogadni. Megoldás: Töröljön le régebbi leveleket!

2. Az értesítés a "spam" mappába, vagy a promóciós mappába került. Megoldás: Nézze át a spam vagy promóciós mappákat (levelező rendszertől függően). A leveleinket tegye át innen a levelező rendszer beérkező leveleket tartalmazó mappájába. Mivel a levelezőrendszerek többsége "tanuló rendszer" 1-2 alkalom után erre már nem lesz szükség.

3. Elírta az e-mail címét a regisztráció során. Ebben az esetben forduljon a Vevőszolgálathoz!

Kuponkódot kaptam. Hogyan tudom érvényesíteni?

A kuponkódot a kosár oldalon a MEGRENDELÉS gomb felett a "Kuponkód megadása" mezőben kell megadni pontosan úgy, ahogy az az akciós leírásban szerepel (kis- és nagybetűk is számítanak). Ezek után a "KUPONKÓD MEGADÁSA" gombra kattintva kell érvényesíteni. Az érvényesítés után a kosárban lévő értékből automatikusan levonódik a kupon által igénybevehető kedvezmény.

Amennyiben a kuponkódot a kosár oldalon elfelejtette megadni, akkor még lehetősége van a 2. lépésben - a szállítási és fizetési mód kiválasztása után - az oldal alján lévő mezőbe beírni.

Felhívjuk a figyelmét, hogy a megrendelés számlázása automatikusan történik, ezért a megjegyzés rovatba beírt kuponkódot NEM áll módunkban elfogadni! Ebben az esetben a megrendelést töröljük.

 

Mikor igazolják vissza a megrendelésem?

A megrendeléseket akkor igazoljuk vissza, amikor a feldolgozás során megbizonyosodtunk afelől, hogy van elegendő termék raktáron és a kiszállításhoz is rendelkezünk minden szükséges információval. A visszaigazolás a megrendelés beérkezésétől számított 24 órán belül megtörténik abban az esetben, ha az azonnal teljesíthető. A 24 óra munkanapokra vonatkoztatva értendő.

A rendelés leadását követően küldött automatikus e-mail NEM VISSZAIGAZOLÁS, hanem csak egy értesítés arról, hogy a rendelés leadása sikeres volt és a rendszer rögzítette azt.

 

Mennyi idő múlva kapom meg a csomagot?

A csomagot a megrendelés visszaigazolásának napján adjuk át az Ön által választott szállító partnernek. A csomag átadásától számított szállítási időket a szállítási módoknál találja meg: SZÁLLÍTÁS

Amennyiben a csomagok kiszállításában bármilyen átmeneti probléma, vagy késedelem merülne fel, arról a webáruház több pontján külön figyelmeztetést helyezünk el, mint például a kosár oldalon felül, a Szállítás oldalon felül, a Belépés oldalon felül.

 

Miért nincs számla a csomagban?

A rendelések gyorsabb feldolgozhatóságának érdekében a számlát e-mailben - kinyomtatható formában - küldjük el a regisztráció során megadott e-mail címre a csomag összekészítésének napján. Amennyiben nem találja az e-mail fiókjában, akkor nézze át a spam vagy promóciós mappákat (levelező rendszertől függően). A számlát tartalmazó levelet tegye át innen a levelező rendszer beérkező leveleket tartalmazó mappájába. Mivel a levelezőrendszerek többsége "tanuló rendszer" 1-2 alkalom után erre már nem lesz szükség.

 

Sérült a csomag, amit a futár hozott, vagy sérült terméket találtam a csomagban. Mit tegyek?

Felhívjuk a figyelmét, arra, hogy a termékek, illetve azok csomagolásának sérülésére vonatkozó reklamációt kizárólag a termékekről és a teljes külső csomagolásról készített fényképek elküldésével fogadunk el, a helia@helia-d.hu e-mail címen.

A Futárszolgálattól sérült csomagot csak kárjegyzőkönyv felvétele mellett vegyen át és a csomagot a kibontás előtt és után fényképezze le! Kárjegyzőkönyv felvétele nélkül reklamációt NEM fogadunk el csomagból hiányzó vagy a szállítás során megsérült termékekkel kapcsolatban!

Amennyiben a csomag olyan súlyosan sérült, hogy a csomag tartalmához hozzá lehet férni, akkor egyáltalán NE vegye át az, hanem utasítsa vissza az átvételt és haladéktalanul értesítsen minket!

 

További kérdésével kapcsolatban kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat a +36-1-585-8580 telefonszámon vagy írjon nekünk a helia@helia-d.hu e-mail címre!